2017. március 26., vasárnap

Szülinapi gondolatok


A születésnapom mindig az a nap, amikor szeretem rendbe kapni a gondolataimat. Célokat, terveket fogalmazok meg magamnak évek óta.Összesítem az előző év munkáját, eredményét.
Az utóbbi évek "jeles" napjai nagyon meghatározóak voltak az életemben. Megéltem az elsőt apa nélkül, aztán a következőn megtudtam, hogy kisbabát várok újra, aztán betöltöttem a 40.-et is. Az a bizonyos kerek szám. Annyit hallottam előtte, hogy utána kezdtek el élni...minden jobb lett.:-)

Ezért tavaly megfogadtam, hogy csökkentem a felesleges energia befektetéseimet. Na ez remekül sikerült.
Magamhoz képest megtanultam képmutató lenni. Csendben lenni, mosolyogni, hamarabb szabadulni. Nem őszinte, tőlem távoli dolog volt ez eddig. Úgy tapasztaltam, hogy az önző embereknek könnyebb. Nem görcsölnek, átlépnek , taposnak és még simogatjuk is  őket. Na jó! Legyen! De plusz energiát tőlem azonban már nem vesznek el. :-))) Az rájuk már nincs. Kell a gyerekeimnek és saját magamnak mind ami jutott.
Az idén pedig önzésből szeretnék leckét venni. Valahol azt olvastam: " Az önző emberek sokáig élnek".Nem fiatal édesanyaként kell annál nagyobb motiváció, hogy szeretném a legkisebb gyermekem gyermekeit is látni?Majdan a segítségére lenni?  :-)))

Kedves Barátaim! Köszönöm, hogy velem vagytok a szülinapomon. Boldogságot, vidámságot kívánjatok nekem, mert arra vágyom, úgy szeretnék élni minden nap.

Nagy tervek megvalósításába kezdtem. Újra tanulok is :-) Néhány korlátomat legyőztem.
Képzeljétek autóval járok Budapestre :-))) ( Tudom vicces, de nekem ez valamiért para volt )

Elhatároztam, hogy újra írni fogok rendszeresen a blogomra, mert két éve teljesen leálltam. Heti egy irományt össze kell hoznom:-) Naplóként vezettem magunkról,de olyan mintha a kicsi születése óta nem történ volna velünk semmi. Pedig sok minden :-))))

Remélem továbbra is velem maradtok.
Köszönöm nektek az elmúlt négy évet!

Enikő

Vidámságot, Boldogságot mára!!!!






































f. http://www.alt.dk/artikler/pjattet-med-pasteller-

3 megjegyzés:

  1. Akkor csak sok vidámságot, és boldogságot kívánok neked, isten éltessen jó egészségben! Örülök, ha hallok újra felőletek, szeretek itt lenni.

    VálaszTörlés
  2. Nagyon boldog szülinapot kívánok! Szívemből írt gondolatok! :) Annál is inkább, mert én is nagy újrakezdő vagyok. Most például én is a blogomat szeretném új ruhába öltöztetni, feléleszteni. :)Nagyon tetszik amit az önzésről írtál. Érzem, átérzem, de sok még a tanulnivalóm és tennivalóm ezen a téren. Csak reménykedem, hogy képes leszek egyszer a helyükön kezelni őket. Az én életem párja is ugyanezzel küzd. Pokoli nehéz néha, de talán egy nap sikerül profivá válni ezen a téren is. Nagyon szép a blogod, további sok sikert! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm a soraidat!!! Szurkolok akkor nektek is :-) Nem könnyű, de hátha sikerül megváltoznunk! Minden jót! Enikő

      Törlés